25 May 2011

~JiKa DiA mEnJaDi MiLiKku~

saat saya bersendirian..pasti awak akan muncul dalam ingatan saya..kenape awak??saya sayang sangat kat awak..tapi saya tak mampu nak meluahkan segala yang saya rase..saya lemah..takde sape pun tahu perasaan saya kat awk..even kawan baek saya sendiri..saya takut..saya takut dengan perasaan sendiri..saya tidak yakin dengan semua ini..
 awak..awak tahu tak..kalau awak tak mesej saya sehari saya rase macam ape??saya rase macam saya nie dah takde dalam hidup awak..awak selalu cakap awak just anggap saya nie sahabat awak.. tapi saya yakin..hati awak tak cakap macam tu..hati awak cakap lain..awak tipu saya..awak tipu diri awak..kenape awak buat saya macam nie??kenape awak bagi saya harapan??awak layan saya lain sangat..awak layan saya tak sama dengan awak layan kawan-kawan awak yang lain...awak buat saya terbuai dengan perasaan sendiri..tapi saya tak pernah mempersoalkan nyer...saya ikt jer rentak awak..awak tak pernah tahu pun ape yang bermain kat pikiran saya nih..awak cool jer bile dengan saya..saya pulak serbe salah..saya takut..saya takut org menyalah tafsirkan hubungan kite nie..awak ingat tak dulu..kawan-kawan kite pernah tanye..kite nie kapel ker??tp awak sekadar menjawab kawan jer..awak nak tahu tak betape hampe nyer saya masa tu..sebab saya nak jawapan lain dari awak..saya taknak jadi sekadar kawan biase dengan awak..saya nak lebih dari tuh..tapi sape saya??takkan la saya nak cakap kat sume orang yang saya nak lebih dari sorang kawan dengan awak..saya masih ade maruah awak..saya takkan cakap macam tu awak..saya taknak awak malu kalau saya cakap macam tu..
awak..saya selalu doa..semoge awak jodoh saya...saya doa dan doa lagi...saya tak pernah putus berdoa agar awak menjadi jodoh saya..awak tetap awak yang dulu..awak tak pernah berubah..sejak mule saya kenal awak sampai la hari ini..awak tetap same...tetap memberikan harapan yang tak pasti kat saya..bodoh nye saya..mengharapkan sesuatu yang tak pasti..awak kejam..awak membiarkan saya dalam kesamaran..mungkin betul ape yang awak cakap...saya sekadar kawan biasa......saya je yang gile-gile kat awak..saya je yang bodoh menidakkan perkare yang benar..saya je yang membuat tafsiran yang awak suke kan saya..walhal..awak memang anggap saya sebagai seorang kawan biase..saya faham awak..


awak.... kalau awak nak tahu...saya masih sayang kat awak..dan sayang saya kat awak same je mase mule2 saya kenal awak..tak pernah berubah awak..sumpah!!awak..mungkin saya boleh tipu orang lain...tapi saya tak boleh tipu diri sendiri...saya tak boleh tipu perasaan saya sendiri..awak..kenape awak terlalu lurus??awak tak boleh bace ker perasaan saya kat awak??awak tak pernah rase lain ke bile kite bersame??takde ke sedikit pun perasaan sayang saya kat awak??awak...saya tahu...hati awak mungkin dah di miliki..tapi jodoh di tangan ALLAH kan??saya yakin dengan itu awak..biarlah mase nie awak tak tahu perasaan saya...mungkin ALLAH akan kuatkan hati saya untuk luahkan perasaan nie kat awak..cume lambat atau cepat jer..
awak..ape yang saya nak cakap..jujur dari hati saya...saya mengharapkan awak jodoh saya...awak milik saya..tapi..saya tak yakin....saya takut saya kecewe...awak...awak tak pernah tahu...dan takde sape tahu tentang perasaan saya kat awak..awak..saya harap doa saya termakbul..tapi...jike telah tersirat yang saya bukan milik awak..saya redha..tapi..JIKA AWAK MENJADI MILIK SAYA....saya lah orang paling bahgia...i love u awak..<3..




nie adelah luahan perasaan saya....
tidak ade seorg pun tahu tentang perasaan ini..
inilah kali pertama saya memberanikan diri bercerite tentang perasaan sendiri..
maaf jika tidak sesempurne yang dharapkan..saya sekadar menulis ape yang dirasekan.. 

luahan perasaan ini saya tag kan kepada ADIBAH MAZLAN   dan ABE LONG MOHAMADdan kawan saya  FATIN dan AZIE

8 comments:

  1. terbaeek la sgt..puji bia ikhls gop kit..hahahha

    ReplyDelete
  2. :) dah join group tu, ping blog kat sana

    ReplyDelete
  3. SAYA SEDANG BUAT PENELITIAN TENTANG KONTEZ AWAK PADA PUKUL 3:09AM 1JUNE2011
    SEMOGA BERJAYA

    ReplyDelete
  4. wah!!sy doakn awk mnjdi jdoh die. .(:

    ReplyDelete

 
Designed by cik deaLova